"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 28 marca 2012

na początku było marzenie

No i stało się...
Oto w dniu moich urodzin podarowałam sobie w prezencie bloga ;-))) Nie mam pojęcia co i jak się z nim robi ale... myśl o założeniu go kiełkowała we mnie już od dawna...
Wiele podróżuję, czasami coś stworzę - moje życie jest przygodą... Chciałabym aby te ulotne chwile nie uciekały w zapomnienie, chciałabym je uwiecznić, zatrzymać... a może i podzielić się ze światem...

oto więc ja i fragmenty mojego życia oraz niektóre szalone pomysły ;-)))

5 komentarzy:

  1. Dzień dobry! Niespodzianka :))
    Pomysłowy prezent zrobiłaś sobie na urodzinki:)

    Na dolnym zdjęciu jesteś ta po prawej czy lewej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dolnym mnie nie ma :(
      To zdjęcie z Indonezji... tak sobie właśnie pomyślałam, że może czas aby ją opisać ??

      Fajna niespodzianka - taki... spóźniony prezent urodzinowy :*

      Usuń
  2. Gosia (Anka W) ma rację podwójną - i z komentarzami (a raczej ich brakiem, że trzeba to zmienić) i z fajnym pomysłem na prezent dla siebie samej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo... to jest dopiero niespodziewajka ;-)))
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. To się pojawiam z jeszcze bardziej spóźnionym komentarzem:)
    Postanowiłam przygotować się do spotkania:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń